close
close

Formular cerere ofertă

    Nume (obligatoriu)

    E-mail (obligatoriu)

    Telefon (obligatoriu)

    Observații

    Certificari

    Certificari

    Certificari

    Certificari

    Politica în domeniul calității

    Managementul REFAROM SA stabileşte politica declarată mai jos în ceea ce priveşte calitatea produselor şi serviciilor realizate cu scopul de a satisface cerinţele clienţilor în condiţii de eficienţă economică pentru firmă.
    Managementul firmei consideră calitatea produselor şi serviciilor oferite ca fiind un element de primă importanţă pentru dezvoltare. Satisfacerea cerinţelor clienţilor se realizează prin promovarea unei înţelegeri complete a exigenţelor şi un efort continuu de îmbunătăţire a nivelului calitativ al proceselor, produselor şi serviciilor oferite.

    Produsele fabricate de către REFAROM SA sunt următoarele:

    • Produse refractare silico-aluminoase fasonate;
    • Produse refractare monolitice.

    Directorul General declară că produsele şi serviciile REFAROM SA sunt realizate într-un sistem de management al calităţii având ca model standardul SR EN ISO 9001:2008.
    Societatea se va preocupa permanent să satisfacă cerinţele clienţilor prin furnizarea de produse şi servicii competitive care să răspundă exigenţelor clienţilor, acestea complectate de un service post vânzare eficient.

    Managementul calităţii REFAROM SA reprezintă un model de management concentrat asupra calităţii produselor, serviciilor şi proceselor, bazat pe implicarea totală a fiecărui angajat în realizarea sarcinilor proprii şi vizează succesul pe termen lung prin satisfacerea clienţilor interni şi externi şi crearea de avantaje pentru firma, parteneri şi pentru societate.

    Considerăm că există următorii factori motrici ai calităţii:

    • Calitatea este cel mai important obiectiv al firmei;
    • Orientarea către client;
    • Motivarea pentru calitate a personalului;
    • Aplicarea celor mai bune practici de management şi marketing-vânzări;
    • Dezvoltarea de parteneriate strategice;
    • Dezvoltarea capacităţii de conducere a tuturor managerilor de subdiviziuni organizatorice;
    • Viziune sistemică asupra functionării optime a societătii;
    • “Zero Defecte” la nivelul proceselor şi îmbunătăţirea continuă a cestora;
    • Stabilirea, monitorizarea şi realizarea obiectivelor calităţii.

    Această politică reprezintă un angajament al managementului faţă de salariaţi, parteneri şi societate.
    Politica în domeniul calităţii se aplică tuturor proceselor firmei, iar prevederile SMC sunt obligatorii în activitatea tuturor salariaţilor.


     

    Contact Icon
    expand_less
    Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență cât mai bună. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu folosirea acestora.